چت روم فارسی
چت روم فارسی
چت روم فارسی در لاکس بلاگ بدون قانون و با حال تو مایه های فیس بوک
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چت روم فارسی و آدرس ahmadchat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هميشه با تو بودم و با تو هميشگي شدم
با تو ز مرگ رستم و عاشق زندگي شدم

من كه بدون عشق تو خسته و كهنه مي شوم
با قدم بهاريت مظهر تازگي شدم

در اين خزان عاشقي عشق نمانده بر درخت
باد تو بود و برگ دل ، كشته ي سادگي شدم

بنده به بند مي كشي با خم ابروان خود
من كه به بند بوده ام بنده ي بندگي شدم

بي تو سياه و سرد بود اين دل بي چراغ من
با رخ هم چو ماه تو دشمن تيرگي شدم

خسته و زار شد دلم بي نفس تو اي نسيم
به ياد دمهاي تو من منكر خستگي شدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:31 ] [ amir joon ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 1
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 1
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


كد تصوير تصادفی

خدمات وبلاگ نويسان جوان